Marc Overmars blijft trouw aan de club

Ajax hoeft voorlopig niet op Marc Overmars te rekenen als algemeen directeur. De voormalig flankspeler was kandidaat om de opvolger van Rik van den Boog te worden, maar heeft zelf aangegeven voorlopig niet klaar te zijn voor de functie.
"Ik ben vereerd dat ik door Johan Cruijff ben gevraagd", zegt Overmars. "Er zijn nog enkele gesprekken en de kans is groot dat ik wel iets bij Ajax ga doen. Maar ik ken mijn beperkingen en zal dus voorlopig geen algemeen directeur worden."
"Ik ben pas 38 jaar en iets doen bij Ajax zou een mooie volgende uitdaging zijn", vervolgt Overmars zijn verhaal. "Maar bij Go Ahead hoeven ze niet bang
te zijn dat ik de club in de steek laat. Ik ben aan dit speciale project begonnen en dat maak ik ook af." Naast Overmars wordt Tscheu La Ling gezien als mogelijke kandidaat voor de openstaande functie van algemeen directeur.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter