Proefspeler Cenk Uguz gaat en Cendrino Misidjan komt

Go Ahead Eagles krijgt vanaf vrijdag Cendrino Misidjan(foto) op proef. De linksback (23) liep recentelijk stage bij Heracles Almelo, maar slaagde er daar niet in om een contract af te dwingen. Hij kwam afgelopen seizoen uit voor Almere City FC.
De stage van Cenk Uguz bij Go Ahead Eagles is ten einde. De middenvelder was de afgelopen weken op proef bij de eerstedivisionist, maar kreeg gisteren te horen dat hij geen contract krijgt. De 20-jarige Uguz verruilde HSC'21 na afgelopen seizoen voor zaterdagtopklasser Excelsior’31. Vervolgens werd hij door de Deventer club uitgenodigd voor een stage. "Natuurlijk baal ik dat het niet tot een contract komt, voor mijn gevoel ging het goed bij Go Ahead", aldus de middenvelder. "Maar ik zal de beslissing van de club moeten accepteren. Ik richt mij nu vol op Excelsior'31."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter