Frank Broers maakt zijn debuut

De nieuwe aanwinst Frank Broers dinsdagavond in Almen zijn debuut voor Go Ahead Eagles. Even voor de duidelijkheid: de verdediger kwam niet voor het geld naar Deventer. Frank Broers kon bij Emmen blijven, maar vond de Drentse aanbieding te laag. Tenminste, zo was het verhaal. ,,Maar ik heb niet voor het geld gekozen'', zegt de ervaren prof (230 profwedstrijden). ,,Anders was ik wel naar Engeland gegaan. Dat kon ook. De aanbieding van Go Ahead Eagles stond me beter aan dan die van Emmen. Met mijn gezin woon ik in de buurt van Breda. Dat is 220 kilometer rijden, daar moet wel wat tegenover staan. Go Ahead Eagles spreekt me gewoon aan. Het is NAC in het klein, met een trouw en fanatiek publiek. Het is een van de meest aansprekende clubs in de eerste divisie. Dat speelde vooral mee.''Frank Broers tekende maar voor een seizoen en hij is ook nog eens de enige contractspeler zonder optie in zijn contract. Lachend: ,,Ik doe niet aan opties, dat vind ik niks. Als het mij en de club bevalt kunnen we tijdens het seizoen toch om tafel gaan zitten?''
(stentor/ga-eagles.nl)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter