Ajdarevic kan ook kiezen voor Leeds United

Zondagochtend vertrok Astrit Ajdarevic weer richting Liverpool. Go Ahead Eagles wil graag dat de Zweedse jeugdinternational snel terugkeert. Ajdarevic zelf zegt nog niet te weten welke club hij gaat dienen. ,,Ik wil er nog goed over nadenken'', zei de middenvelder na de oefenwedstrijd in Emst. Volgende week gaat hij eerst nog een week op proef bij Leeds United, in de Engelse derde divisie. ,,Ik ken de coach en een goede vriend van mij speelt ook bij Leeds. Ik wil kijken wat de mogelijkheden zijn. Dit is een belangrijke beslissing, het gaat wel over mijn toekomst. Ik moet een goede keuze maken en laat me daarom ook niet haasten.'' Astrit Ajdarevic maakte tijdens zijn vierdaagse stage een uitstekende indruk op de technische staf van Go Ahead Eagles. "Hij is bij ons van harte welkom", aldus Andries Ulderink. De technisch vaardige linkspoot had op zijn beurt aardige woorden voor de Deventer club. ,,Ik heb het hier prima naar mijn zin gehad, Go Ahead is een leuke club. Een goede technische staf, prima spelers. Ik heb ook een rondleiding gehad in de stad. Deventer heeft een heel mooi centrum. Dat soort zaken speelt ook mee. Maar het is natuurlijk vooral belangrijk waar ik me als voetballer het best kan ontwikkelen.''Dat zijn landgenoot Mathias Ranégie ook naar Deventer komt, zegt de geboren Kosovaar niet veel. ,,Dat staat er los van. Natuurlijk is het leuk om ergens een landgenoot te treffen en Mathias schijnt een aardige kerel te zijn. Maar om eerlijk te zijn hebben we elkaar nooit ontmoet.
(Stentor/ga-eagles.nl)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter