Remko Pasveer onder de lat bij Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles en Heracles Almelo zijn nagenoeg akkoord over de verhuur van Remko Pasveer (24) aan de Deventer club.Pasveer moet komend seizoen eerste keeper worden van Go Ahead Eagles.
Pasveer verlengt zijn contract bij Heracles met twee seizoenen en een optie voor nog een jaar. ,,Ik ga er vanuit dat de clubs er snel uit komen'', zegt Pasveer. ,,Ik heb al eerder met GA Eagles gesproken.''
Weken geleden sprak Pasveer al met trainer Andries Ulderink en technisch directeur Gerard Somer van GA Eagles. Dat was nog in de periode dat GA Eagles de Enschedese doelman wilde contracteren, vervolgens bood Heracles hem alsnog contractverlenging aan. Pasveer: ,,Dat was een goed gesprek. We liggen op dezelfde koers. Ja, we hebben het er ook over gehad of ik eerste keeper wordt. Dat is inderdaad wel de bedoeling. De trainer kan me geen garanties geven, maar het mag duidelijk zijn dat ik niet van de bank van Heracles kom om daarna bij GA Eagles op de bank te gaan zitten.
''Pasveer was de afgelopen seizoenen tweede keeper achter Martin Pieckenhagen. Hij speelde één officiële wedstrijd voor Heracles en veertien duels in dienst van FC Twente.
Kevin Moeliker was de afgelopen twee seizoenen eerste keus onder de Deventer lat. Hij heeft nog een jaar doorlopend contract. ,,Zoals het er nu uitziet blijf ik bij GA Eagles'', zegt Moeliker, goed voor 206 competitieduels. ,,Maar veel meer kan ik er niet over zeggen. Dat heb ik zo met de club afgesproken.''
(Stentor)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter