Keeper Eloy Room gehuurd van Vittesse

Go Ahead Eagles huurt het komende seizoen keeper Eloy Room van Vitesse. De Nijmegenaar wordt de eerste doelman bij Go Ahead Eagles.
Voor Room was ook interesse van Roda JC en RKC Waalwijk. Room speelde 43 eredivisiewedstrijden voor Vitesse, maar kwam daar op het tweede plan door de terugkeer van Piet Velthuizen. Go Ahead-trainer Foeke Booy had Room hoog op zijn verlanglijst staan en is blij dat voor komende zondag eindelijk de gewenste doelman is vastgelegd als Go Ahead in een uitwedstrijd tegen FC Utrecht haar rentree maakt in de eredivisie.
De 24-jarige goalie (43 eredivisie­duels) was al een aantal weken het doelwit van de Deventer club. Maar de onderhandelingen met de buurman uit Gelderland verlie­pen aanvankelijk stroef. "Vitesse hield de boot af. Maar de aanhou­der wint", reageert Marcel Wen­ting, bestuurslid technische za­ken van Go Ahead Eagles. "Als ik me er­gens in vastbijt, laat ik niet snel los. En ik moet zeggen dat ik me redelijk heb vastgebeten."
De promovendus kondigde eerder deze maand aan nog vier nieuwe­lingen te willen halen. Met aanval­ler Joey Godee (gehuurd van Cer­cle Brugge) en Room zijn er intus­sen twee binnen. Is er voldoende budget over om die wens te ver­vullen? Een vraag waar Wenting geen expliciet ant­woord op kon geven. "Links en rechts zijn we nog bezig. Maar we moeten nu eerst kijken hoeveel er nog in kas zit."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter