Joey Suk wil spelen voor Indonesië

Go Ahead Eagles dreigt basisspeler Joey Suk voor een aantal duels te gaan missen. Suk wil gehoor geven aan de uitnodiging voor Indonesië onder 23 jaar uit te komen. Op 9 maart speelt het Aziatische team een olympisch kwalificatieduel tegen Turkmenistan. Daarvoor dient Suk al naar Indonesië te vliegen om daar een paspoort aan te vragen. "We zijn Joey een aantal dagen kwijt'', zegt Ulderink. "Maar ik wil, en kan hem ook volgens de regels, niet ontzeggen interlands te spelen.'' Mogelijk mist Suk het duel tegen Fortuna of Eindhoven. "Ik moet even kijken hoe het precies gaat'', zegt Suk. "Maar ik zie het als een mooie kans en ervaring. Ik hoop zo min mogelijk bij Go Ahead te missen, maar heen en weer reizen kost zo twee dagen.'' Diego Michiels vertrok definitief naar Indonesië, dat is Suk niet van plan. "Wel hoop ik gewoon met het A-elftal interlands te gaan spelen."

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter