Theo Vogelsang één seizoen gehuurd van FC Twente

Go Ahead Eagles heeft zich voor het seizoen 2010-2011 versterkt met Theo Vogelsang. De middenvelder is afkomstig uit de opleiding van FC Twente en wordt voor één seizoen gehuurd.
De in Rusland geboren Duitser heeft bij de Enschedeërs nog een doorlopend contract. "FC Twente gaat waarschijnlijk mijn optie in het contract lichten", zegt Vogelsang. "Ik ben nog jong en wil me komend jaar graag bij Go Ahead ontwikkelen. Bij FC Twente is het heel moeilijk om in het eerste elftal te komen."
De 20-jarige Duitse aanvaller kan zowel op de rechterflank als op de nummer 10-positie uit de voeten kan. "Sinds ik voetbal sta ik aan de rechterkant, maar ik kan ook achter de spits spelen."
De Duitser, die door FC Twente in zijn vaderland Duitsland werd weggeplukt bij SV Veldhausen 07, is bezig aan zijn achtste seizoen in de opleiding van FC Twente. Vogelsang is de derde aanwinst van Go Ahead Eagles die in ieder geval beschikt over een eigen website www.theo-vogelsang.de Eerder werden Freek Heerkens en Frank van der Zwan al vastgelegd.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter