Hasselbaink begint op de bank en Arkivuo hersteld

Go Ahead Eagles-Excelsior gaat vanavond door. Vanochtend is het veld gekeurd en de grasmat, die eind vorige week is ontdaan van de sneeuwlaag, is prima bespeelbaar.
De nieuwe aanwinst Nigel Hasselbaink begint in de inhaalwedstrijd tegen Excelsior op de bank. De aanval wordt gevormd door het trio Çolak-Post-Reimerink. Hasselbaink kan toch een gevaarlijke aanvaller vormen voor Go Ahead Eagles die makkelijk scoort. Snel wegdraaien en dan recht op het doel af, dat is zijn specialiteit. "Ik heb dit seizoen voor Jong PSV tien keer gescoord, vaak op die manier." Nigel is waarschijnlijk de snelste van de familie Hasselbaink. Hoe rap hij is, zegt Hasselbaink niet te weten. "Dat is wel eens gemeten, maar ik heb het niet in mijn hoofd. Ik heb altijd al hard kunnen rennen. Ik op atletiek? Nee, natuurlijk niet. Voetballen is toch veel mooier?"
Kari Arkivuo is op tijd hersteld voor het thuisduel van morgenavond tegen Excelsior. De centrale middenvelder van Go Ahead Eagles viel donderdag tegen Jong FC Twente uit met een enkelblessure, maar de kwetsuur bleek achteraf mee te vallen. Arkivuo trainde zondagmorgen voluit mee. "Als hij geen reactie op die enkel krijgt is Kari erbij", zei trainer Andries Ulderink. De vermoedelijke opstelling:

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter