Dave Bus mondeling akkoord voor twee jaar

De eerste slag op de spelersmarkt sloeg Go Ahead Eagles met het verlengen van het contract van Bus. Hij kwam mondeling overeen nog twee jaar te blijven bij de koploper van de eerste divisie.
"Ik ben hartstikke blij met die verlenging, er spreekt veel waardering uit", aldus de dertigjarige verdediger. Bus is bezig aan een uitstekend seizoen, maar op belangstelling van andere clubs wilde hij niet wachten. "Daar ben ik helemaal niet mee bezig geweest. Ik heb het erg goed naar mijn zin bij Go Ahead. Ik weet inmiddels wat dat waard is."
Go Ahead Eagles is verder druk doende om Kari Arkivuo en Reza Ghoochannejhad te binden. Arkivuo sprak eerder de ambitie uit om hogerop te spelen, maar is toch in gesprek met de Deventer club. Ghoochannejhad voetbalt op amateurbasis en combineert dat met een studie Rechten. De eerste gesprekken over een profcontract zijn gevoerd.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter