Marc Overmars wil het seizoen toch afmaken

"De kans is inderdaad groot dat ik dit seizoen als speler ga afmaken" aldus Marc Overmars. Hij wil dit seizoen nog zeker de play-offs halen en gaat dan kijken of hij nog verder wil als commissaris technische zaken.
"Maar een ding is zeker, wij moeten die play-offs absoluut halen" vervolgt Marc Overmars. "En dat kan ook nog best. Hetzij door een periode te halen, hetzij door de stand. Alles staat dicht bij elkaar. Of ik daar dan aan mee doe? Ik heb all vaker gezegd dat, als er spelers terugkomen van blessures, ik de ontwikkeling van deze spelers niet in de weg wil staan. Aan de andere kant, er kunnen ook weer nieuwe blessures ontstaan. Bovendien gaat het de laatste wedstrijden lekker. Ik voel dat ik steeds meer waarde krijg voor het team. Zaak is nu omdat vast te houden”.
Andries Ulderink is één van de vele trainers die Marc Overmars al gehad heeft.
“Andries is mijn 15e trainer. Ik vind het goede trainer met een uitstekende oefenstof. Bovendien kijkt hij verder. Als Go Ahead hadden wij echt behoefte aan iemand die ook de lange termijn bewaakt. Communicatief en organisatorisch sterk. Natuurlijk maakt ook Andries fouten, maar dat zei ik al, die maakt iedereen. Andries staat verder voor zijn team en de vind ik (als speler) erg belangrijk”.

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter