Van den Berg vond Go Ahead Eagles tegenvallen

Vincent van den Berg speelde afgelopen seizoen een paar maanden voor Go Ahead Eagles. De speler is nog steeds eigendom van Arsenal maar is nu op proef bij zwolle. "Ik ging naar Arsenal als tweedejaars B-junior. Toen had ik niks, nu heb ik beduidend meer bagage. Maar ik moet in Nederland stappen maken, beter worden. Het liefst op dit moment bij zwolle" aldus Van den Berg. "De periode bij Go Ahead Eagles is vooral tegengevallen" weet Van den Berg te melden. "De derby zal speciaal zijn, als het zover komt. Het bevalt mij goed bij zwolle. Ik heb in korte tijd al wat dingen geleerd, omdat ik door medespelers goed wordt gestuurd. Dat heb ik in Deventer gemist." De supporters van Go Ahead Eagles weten te melden dat het gevoel geheel wederzijds is. Ook zij vonden Vincent van den Berg nogal tegenvallen.
(stentor)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response .
Site Meter